Tvätta kläder.

Ja det är väl kanske på tiden att uppdatera lite.
Har inte ens haft igång datorn under hela helgen, först nu som jag slagit igång den :b
Har vart rätt skönt utan den :p
Ihelg har jag jobbat. Känns bra, har man gjort nån slags nytta iallafall!

Vaknat före fan imorse, dessutom piggelin!
Så klädde på mig och rusade ner i källaren och la igång en maskin :)
Så idag är det städning och tvättning på schemat :)
Hade behövt åka och tömma det sista i läggan också...men jag is fan inte!!!:b
Jag gör det sen.


Öh..har tryckt i mig lite pizza från igår, magen började kurra som satan när
jag satte igång med mitt tvättande :p
Pizza låter väldigt hälsosamt till frukost.

Jäää,,,ska koka kaffe, hörs sen :)




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0