Tisdag.

Godmorgon godmorgon!

Vaknat för cirkus en timma sen. Inte på det bästa humöret, men nu har det gått över när
jag fått i mig lite kaffe ;)
Snart åker vi alltså till stan och gör bort lite ärenden.
Känns som att det kommer gå lite pengar nu faktiskt...jag är så taggad på att shoppa hit till
huset så det finns inte! :p
Men som vanligt kommer man väl hem tomhänt....det är som ganska vanligt :p
Sen ska det bli skönt att få börja måla här. Jag är så spyless på denna jäkla träpanel!
Så jävla fult är det ju inte, men det är inte i min smak helt enkelt!
Längtar även tills vi ska lacka om köksluckorna och köpa nya handtag, för nu ska jag
äntligen få ett kök med SVARTA luckor!!!! :) Yeeeeeeeej!
Is heller inte fota så mycket nu när typ inget är klart här...tycker det är skämmigt :p
Sen tycker jag alltid att alla andra har så fint, medans jag själv har det fult.
Väldigt skum är jag.


Nä, kanske man skulle ta ett skutt i duschen och göra sig iordning!
Vi hörs senare :)



PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0