Skevt.

Ja inte vet jag, men bloggen är skev. Får vara så tills jag orkar bry mig igen.
Har kört min gosse på jobbet, ursäkta, men det regnade?!?
Jaja, kan ju va kul med vår redan nu :b


Hoff vad jag längtar efter att få känna ro och att få andas ut igen!



Jaha när man väl är vaken och pigg vid denna tid och kan svara på
jobb, ja då får man det inte...jävla va less.
Jaja skitsamma, på lördag ska vi iallafall till Luleå med jobbet :)
Kan ju bli skoj faktiskt.
Känns inte som att jag vill shoppa desto mer..men nåt kan man väl ta med hem..
Jag hade helst av allt köpt hem en massa prylar till bostaden..men som det ser ut nu så är det
ingen idé...nog för att jag vet hur det framtida huset ser ut,...men ändå..
Roligare när allt är heeeeeeelt säkert!
Äh..en tröja eller ett par skor ska jag väl iallafall inhandla ! :p


Näpp...ska kolla runt lite, vi hörs sen :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0