Misär.

Min man är kändis snart :P Skojar rätt hårt här så ni vet.
Nää men sötnosen ska vara med i Nordnytt ikväll 19.15 :p
Eventuellt att det kommer komma en text hit i bloggen som är skriven utav min svärmor.
Texten kommer berätta om denna misär jag och min man är i just nu..
Varför vi väljer att göra det, är för att folk ska sluta fråga så mycket..
Det här är så jävla jobbigt för oss, det är jobbigt och väldigt ledsamt att behöva berätta..
Vi behöver inte berätta, jag vet. Men som sagt, då kanske folk inte behöver fråga så jävla mycket...
Vi vill även att folk ska veta att alla människor är inte så goda som dom verkar.

Nu ska jag titta till Amanda igen :) Hon har sovit ute i vagnen i över två timmar :p


Hörs.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0