Godeftermiddag! :)

Hängt med både Linda och Ida idag :)
Ida for till sin mor alldeles precis. Linda väntar jag samtal av :b
Ska nämligen låna ett par gardiner om dom nu passar, av henne :)
Imorn ska jag nog följa till stan, ska hämta 20liter färg :D
Jo jajjemän! Här ska det målas vitt!


Börjar bli rätt trött...har tvingat Toffie och Lomvik att hämta hit vår egna säng till ikväll.
Den vi sover i nu är alldeles för jävla liten!
Eller helt lagom för mig, men råkar ha en man som gillar att sova på hitan, på ditan, på tvären, på huvet,
ringla armar och ben kring mig, snarka mig i örat och så vidare och så vidare...känns mer värt
med vår egen säng då:p Då har jag iallafall liiiiiiiiite mer yta att sova på :b
Funderar på att ställa nå plank i mitten eller nåt, så han inte når mig...höhöhöhö


Nä nu ska jag ner i källarn igen och kika hur det går för mina målade stuffs.
Hörs väl sen igen.


Fyller ut inlägget med en bild......

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0