Åh fyfan!

Nu börjar jag bli ruggigt trött alltså!
Varit nere i källarn hela förmiddan. Målat och städat i tvättstugan.
Tänkte lägga igång en maskin, men jag orkade fan inte! Blev lat. Gör det sen.
:D

Månne om man skulle ut och ranta med cykeln iallafall? Kaffet är fan slut och så börjar jag
känna mig hungrig!
Toffie har beslagtagit min bil... ända sen han fick tillbaka kortet har jag inte kört med min kiss90 nästan nåt:(
Och nu har han köpt en pump till bilen..för hans motor från PLU ska tydligen i min bil nu,
för då får ju kissen mer hästkrafter ;)
Äh blir bra :) Jag gillar då min investering i sportstolarna!Skööööööna!


Nä man skulle pälsa på sig och dra.
Vi hörs :)



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0