Jag skriver exakt vad jag vill.

Hittade en gammal lista jag fyllt i 2008 eller 2009, tänkte väl fylla i den först, men ångrade mig
lika fort :P
Linda skulle komma förbi innan jag drar till Kuoksu.
Så jag ska roa mig med att läsa inlägg från arkivet :p


I övrigt blir jag grymt irriterad på folk som ska gnälla om vad jag skriver i min blogg.
Fortfarande är detta min blogg, och jag skriver exakt vad fan jag vill i den!
Accepteras det inte, så var god läs någon annans.
Jag svär mycket och jag har inte det bästa ordförrådet, ja för att
vara 25år gammal, men alltså vem bryr sig?
Alla mammor, pappor och ni som anser er vara vuxna och mogna
som är här och läser behöver inte läsa om
ni nu anser mig vara en liten snorunge utan vett.
Jag skaffade mig denna blogg för att få skriva av mig, få ventilera lite.
Inte för att behaga andra människor. Eller okej, jag skriver ju även för er.
Men jag tänker inte ändra på mig. Jag är den jag är.
Jag skriver som jag vill och hur jag vill.
Visst kan det ibland kännas lite små pinsamt om man skrivit ner något speciellt
och väldigt omoget när man vet att det är "vuxna" som följer bloggen...
Men alltså alla är vi ju olika, eller ?
Så snälla läs inte här om ni bara ska gnälla. Det är som sagt frivilligt.

Nu ska jag ta mer kaffe! Hörs väl sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0