TORSDAG.

Inte orkat uppdatera.
Har hunnit vara matt, hunnit umgås med Ida och Linda och så har jag jobbat kväll igår.

Bilen strejkade ju iförrgår när jag skulle köra min älskade till Svappis.
Det började låta svinskumt när Toffie skulle byta låt, då kastade jag en blick
på tempen som låg på 120!
Tur i oturen hann vi precis rulla in på en parkering och stänga av bilen...
Väl utanför sprutar det vatten blandat med olja..var inte en liten pöl under bilen...
Jävlig jobbigt så att säga...
Jag fick panik blandat med fet ångest, Toffie försökte säga att det inte var mitt fel..
Men jag tar fan på mig skulden när det händer sånt..jo.,,
Nåväl..hans arbetskamrat plockade upp honom och jag blev kvar och
väntade på Linda.
Medans jag satt inne i bilen och väntade hann jag gå igenom femtioelva olika tankar med
min härliga ångest.
Från ingenstans hoppar ett rådjur upp på vägen och knatar över...
Var faktiskt komiskt...där satt jag mitt ute i typ ingenstans..och så hoppar den fram :b

Så äre...sen hjälpte Perra med att bogsera bilen hem, så stort tack till båda er!!
<3<3<3

Grymt intressant va?
Nåjo...men jag återkommer väl på en stund..nu ska jag dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0