Torsdag.

Precis kommit från jobbet. Vart en ganska så seg dag pga lite att göra.
Men det är sånt man får ta ibland :)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, tror jag ska koka mig några koppar
kaffe, sen knata över till Konka och hämta ut mina skor som
äntligen kommit! :)
Linda har åkt till stan den jäkeln :b
Och sent hem till byn blir det också fick jag höra :( Nånå..är ju en dag imorn också ;)
<3

Undra vad man ska hitta på för form av middag idag ?
Alltid samma visa...man vet aldrig vad man ska hitta på.
Toffie tyckte att man kunde leva på nudlar :P Ska jag vara ärlig så är
jag SPYless på nudlar, har jag varit länge.
Nää så för min del blir det då inget sånt svammel, jag vill ha riktig mat!!! :P hehe
Nå man ser ju ;b

Nu ska jag lägga igång en panna, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0