Tisdag.

Fick min efterlängtade sovmorgon idag, fyfan vad skönt!
Just nu händer det inte så mycket, har pratat med Gullis och hällt i mig kaffe :)
Vilket jag fortfarande gör :p
Undra vad min vän på Åsvägen gör? ;b
Fick inget svar..kanske hon vilar med Amanda :)


Grannen plingade på...Degiz drar visst in sågspån..
Nå men att vad ska jag göra åt det ?
Troligtvis är han nere i källaren...men det är fan inte mitt problem.
Eftersom den dörren SKA vara stängd, men det är aldrig nån som fattar
att stänga den även fast det står på dörrjäveln.
Nånå.
Kanske man skulle skriva en ny lapp ?
Brukar man inte reagera på nya saker ? :p

MEdans vi ändå gnäller...vi har fortfarande inte fått den nya lådan.
Vi har heller inte fått veta när renoveringen av toaletten ska starta...sen
har vi inte fått se på nå prover heller så vi kan välja hur det ska se
ut i toan..KBAB var det Sveriges bästa bostadsförmdeling? ? ?
HAHAHAHAHA. Snarare sämsta.

Äh jag ska fortsätta med mitt kaffe, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0