Ojdå!

Var visst en likadan soffa som Tinko har, vi beställt :P
Men inte är det så noga! "Här uppe" får vi vänja oss med att
folk har likadana saker :b
Finns ju inte så stort utbud..eller det finns det säkert.
Men just kampanjer och sånt..ja då brukar det bli att man kanske köper likadant:P
Nu hade vi ju ingen aning om att hon hade just en sån, och för den delen är det
inte så noga heller :P
Hehe.
Slutpratat om soffan.


Pratat med min vän Ida också, hon kommer till byn ikväll, tänkte hämta henne
från Svappis när bussen anländer :)
Yeeeeeejj!
Saknar ju dig!<3<3<3

Jag har inte kommit så långt med min plockande, har ej heller börjat med bordet.
Enda jag lyckats åstadkomma idag är att jag bytt sand i kattlådan :b
Ska snaaaaaaart börja med det andra..."ska bara" först...:b

Jo så är det. Men vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: nina

men guud vad pinsamt att ha likadana soffor :-P

2011-05-09 @ 22:05:24
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo himla ! ;b

2011-05-10 @ 00:45:08
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0