Jag vet inte hur man shoppar längre.

Måste vara nåt allvarligt fel på mig...var ju en sväng till Globen igår.
Jag hittar alltid nåt när jag ska shoppa. Men inte nu!
Jag tvingade mig själv att stanna tills jag faktiskt köpte nåt!
Köpte två tröjor, två linnen kajalpenna och nagellack :P
Kändes verkligen inte som att jag behövde dessa saker...jäkla jag har
blivit snål och tänker och analyserar jämt över om det är nåt jag
ska köpa eller inte...
Fan svinjobbigt.
Nå får se...vi ska till Skärholmen ihelg en sväng, kanske hittar jag nåt då
som jag inte ångrar att jag köpt sen :b hehe
Eller måste man alltid shoppa bara för att man reser iväg???

Tog sen bussen till Rågsved och hälsade på Tjallo, Erik och lilla Thindra:)
Vi drack kaffe och kikade barnprogram :b

Ikväll hade Brandy nån plan om att dra till nån ny krog..så tänkte väl haka på dit.
Ska jag vara ärlig har jag inte lust till att bli full heller..man behöver ju inte
dricka sig full..men ska man orka umgås med fyllisar är det nog bäst att man är
det själv också :)
I övrigt har vi inte gjort så mycket. Monterat ihop en bäddsoffa, surrat och bara varit.
Vi har även funnit oss en ny vän vid namn Nypan.
Både jag och Brandy har hört en katt som jamar här inne, men den syns inte..
Men eftersom vi hör den, finns den! Vår osynliga kattvän Nypan!!!:)
Nä nu ska jag sluta svamla. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0