Hej och hå!

Har väl inte hänt desto mer sen jag skrev sist.
For ut på byn med Toffie i vanlig ordning, stannades på folkan, där
det mest snackades bil och fälgar...måttligt less bad jag Linda också komma
med piss90in och imponera på grabbarna, men så klart hann dom ju dra :P
Höhö.
Vi gled väl ett halvt varv med Linda bakom, sen blev Toffe less så körde hem
honom och parkerade bilen och hoppade sedan in i Lindas bil.
Vi tog några varv och snackade lite bajs :)
Trevligt som vanligt :) <3


Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt...
Kanske lägga sig? Fast jag vet inte...
Kanske kolla gårdagens bb via datorn? Jo det ska jag nog göra!
Vi hörs väl imorn! :)
Natti natt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0