Godkväll! :)

Var till stan idag på möte, gick väl bra säkert...
Var även och hälsade på Kalle och Arras :) Där drack vi kaffe och surrade :)
Sen for vi ner på industri till hans garage och hämtade däcken.
Efter det for jag upp till mamsen en sväng, vi fikade lite kaffe och smörgås.
Noppade även hennes ögonbryn som jag jämt måste göra när jag
hälsar på :P Hon tycker nämligen det är skönt :p höhö.

Brassade järnet hem till byn sen.
Plockade upp Linda, åkte och handlade och dumpade sedan av däcken.
Väl hemma var det väl tänkt att vi skulle laga mat, men Toffe somnade på
soffan så jag och Linda for ut på byn och gled och surrade massa ;)
Träffade på Lomvik också och sånt där kuligt :)

När jag kom hem låg gossen fortfarande och sov, så jag passade på att diska och
laga mat.
Jag tycker att det ser så jäkla stökigt ut när man har disk..jag vet inte, men jag
gillar när det är rent och fint på diskbänken :)
Då mår jag bra :P haha
Har försökt förklara, istället för att tjata att det hade sett mera hemtrevligt ut om
Toffe också fick fingrarna ur och gjorde klart bordet...för det är nämligen inte heller
färdigställt..och det har han börjat med för nån månad sen...
Linda har rätt när hon säger att killar inte avslutar något dom börjar med om det inte
handlar om deras bil :b
Såjävlarätt! hehe

Nu tänkte jag väl mest ta det lugnt, snöa runt lite, förhoppningsvis somnar jag bra inatt.
Ska nämligen upp tidigt och jobbarbeta.



Arras var svår att få med på bild ;b


Jaaaaaaaooo men att vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0