Faaaaan!

Skorna var ju såklart förstora! Jävligt irriterande ibland att man har så satans
små fötter!
Självklart fanns dom inte i mindre storlekar heller.
Och skicka tillbaka dom lär jag inte göra, jag är inte typen som skickar tillbaka och
grejar...har väl hänt nångång om det funnits storlekar...nu finns det ju inte..
Nånå...kan ju använda dom på vintern med yllisar :P Eller nåt...
Bild kommer väl kanske sen när ork finns...

Nåjo.
Blir ost och skinkpaj till middag, sån där färdig som dom visar på reklamen.
Jag is nämligen inte göra något annat. Lat som jag är!
Nämen att den där inspirationen måste jag hitta här nån dag känner jag ..
Kanske efter bortaresan ;) hehe.

Humm..Tina ringde och var svinnöjd över sitt dammsugar köp på 14papp...
Jag tycker mest hon är dum i huvet :p (förlåt men du är ju det ;) hehe)
Innan jag hade lagt ner dessa cash på en jävla dammsugare :P
Jaja, heter man Tina så är det väl förstårligt ;) haha
<3

Nä nu ska jag invänta min älsklingskille!!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: nina

köpte hon från de sliskiga dammsugarförsäljarna?? dom var här med. hahaha! herreguud!

2011-05-19 @ 16:33:35
Postat av: Tina

hahaha Det där är den svenska avundsjukan! ;b <3

2011-05-19 @ 17:49:39
URL: http://tiinko.blogspot.com
Postat av: Kicki

Haha jo Nina :b

2011-05-20 @ 10:50:05
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0