Uppdaterar :)

Ida var förbi på kaffe, hon skulle vidare till nån annan också :)
Ska hämta upp henne när hon är klar så ska vi väl ta nåt
varv på byn :)
Pratat med Tinko också nån timme, saknar!
Liam fick jag också snacka med en sväng, lilla plutten ;)
Hehe.
<3


Jag som tänkte storstäda idag, men jag tror jag lämnar det till imorn kanske,
när Toffie är på jobbet :b
Roligare och enklare att städa när man är helt ensam :b
Möhö.


Jo förresten, finns det nån kattexpert där ute? :p
Min lilla kattunge på 9månader vägrar ju växa, kan hon vara dvärg eller nåt?
Haha ja alltså seriöst..hon har växt rätt mycket från den dan vi hämtade henne,
men tycker ändå att hon är alldeles för liten..
Ja hon får mat :b
Antar att det bara är att vänta och se helt enkelt...



Nåjo..men nu ska jag göra annat.
Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hade också en katt som inte växte många centimeter,när vi skaffade en ny katt så såg man verkligen hur liten hon var.. Hon såg ut som en kattunge jämfört med den andra :) men det var som inget fel med henne ändå. Hon var bara väldigt liten och söt. :) Och åt som en gris gjorde hon också men ändå växte hon inte O.o



Men det är nog ingen fara iallafall :)

2011-03-28 @ 14:18:29
URL: http://AccordingToEvelina.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hehe :p

Ja men dåså, då behöver jag inte vara orolig ;)

Gulligt ändå om hon ser ut som en kattunge hela livet ;) hehe

2011-03-28 @ 16:28:58
Postat av: Evelina

haha neeh, inget o vara orolig över :) Äter den som den ska så äre nog okej :) jaa, det var lite gulligt.. en 4årig katt som såg ut som en kattunge :D

2011-03-29 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0