trala la.

Vi for tillsammans på Konka och efter det for vi på Apoteket :b
Jag är ju stamkund där :b
" Är det du som är ute med mercan? "
Jo jajjemän! :)

Till sommarn när gossen får börja ta kortet igen har vi väl tänkt att
skaffa en till merca, så båda har nåt att köra med :p
Toffie säger dock att han kommer mest köra med den andra bilen, så
jag får köra PLU, men inte har jag nåt emot det ;)
Bara jag har en bil som jag kan kalla min egen sen ;) höhöhö
Raketen har jag sålt till pappsen för en billig slant, han hämtade ju bilen från
Finko när vi voltade, och han har slagit ut alla bucklor och fixat och trixat, så
det var väl det minsta jag kan göra....jo så att så är det :)


Annat då ?
Nja just nu vet jag faktiskt inte så mycket, ska kolla vad Linda pysslar med i köket :)
Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0