Så mycket kuligt!

Blev ingen skotertur idag, Linda skulle till stan en sväng :b
Sen stormar det ju som aldrig förr så det kanske inte
hade blivit av ändå :b
Kommer ju fler fina dar säkert :)

Synd ändå att det blåser så jävla hårt, hade fan annars gått ut,
satt mig i solen och tagit med en termos kaffe, fyfan vad mysigt! :p hehe


Får se vad jag ska hitta på, tror jag ska börja spåna på ett väggord
som Toffie får tillverka på jobbet sen ;)
Måste ju fan täcka dom här jävla tapeterna på nåt sätt!
Fast vad för ord kan man ha? Inte nu nåt töntigt ord som "love" för det är inte
riktigt jag känner jag, nej just det...
Tänkte ha väggordet i tvrummet övanför tvn iallafall , blir säkert bra..

Nåjo, men vi hörs ju sen senare igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0