roligtliv.se

Väldigt less på att vakna och inte kunna somna om.
Hoff.
Hela jävla dan vart förstörd igår pga två jävla brev,
idag kommer det väl vara samma sak...är inte på humör!
Känns som att jag bär på så jävla mycket ilska just nu så det finns inte..
Man skulle åka ut i skogen, skrika av sig,avreagera sig på nåt fult jävla träd eller nåt!
Tur är väl att jag kan koppla bort allt jävla
skit när jag är på jobbet...men men ...verkligheten hinner ikapp en när man slutar.
Lägenheten är allt annat än hemtrevlig, min ekonomi är totalt käpprätt åt helvete!!
Men antar att man får skylla sig själv...jävla godtrogna idiot! (jag)
Och så mycket annat sen...jag är verkligen less.


OCH NÄ jag tänker inte tänka på nåt barn i AFrika, eller på dom olycksdrabbade i
Japan eller jämföra mig med någon annan som har det svårt...
Visst är det jävligt hemskt.
Men inte fan tänker jag sluta leva mitt liv för det...jag kan inte bidra med något iallafall.
Har ju själv förfan knappt råd att gå i ett par skor förfan.
Så mina slantar måste jag vrida och vända på, så allt ska fungera...








och tycker ni att jag gnäller och är mongolid,cpskadad eller nåt annat otrevligt, så
varsågod att besöka nån annans jävla blogg!
Här behöver man inte vara om man inte vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0