Mycket med det jordiska.

Tänkte att jag skulle uppdatera här nåt.
Åker ju som sagt iväg redan idag, så det lär inte bli
uppdatering förrän på söndag.
Med mobilen is jag inte vara in på, tar så mycket batteri :P höhö
Men finns ju andra bloggar att läsa medans :b

Och det där brevet där, tror bestämt jag ska skita i att kolla upp det.
Bara nåt svammel som vanligt säkert :b
Fast 15 miljoner dollar hade ju suttit fint..men men :p

Fick nå dille och klippte luggen, ser ut som Kicki 11bast nuförtiden, men
vad gör det?
Det växer ju ut, och värre än så här har jag ju faktiskt sett ut i barret ;) hahah


Bara kolla på dom här :b

Nä hoff..nu ska jag ta en macka och invänta min man.


Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Åh, ska du också till rautas..

2011-03-11 @ 11:51:29
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Ida

Du är alltid lika fin gumman! Saknar dig i massor! <3

2011-03-11 @ 21:20:38
URL: http://idasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0