massatext.

Ja godmorgon! :)

Vaknat för en stund sen...dricker kaffe och uppdaterar nyheter :b
Hoff, idag måste jag städa, känns inte nice.
Det tar emot, men jag måste väl...hohojaja!
Kanske tar en promenad senare, men Linda den jäkeln har ju hunnit vara seriös
redan utan mig :P hehe
Nå man får se, ingen idé att skriva eller säga nåt, blir ju ändå
aldrig som man tänkt sig :p hehe



Hmm...nu vet jag iallafall varför alla mina blommor dör!
Det är då fan inte fel på vattnarn iallafall!!:b
Min man har ju elementen på högsta jävla volym,
jag skojar inte när jag säger att det är feeeeettt varmt här!
I princip mellan 27-30 grader varje dag:b Har bett honom skaffa
lite underhudsfett så han inte fryser så lätt :p haha
Jooo så att mina kära blommor dör en efter en i denna värmebölja..
Tacka fan för att jag får bestämma värmen i sovrummet :P
Där ska det fanimig vara svalt och skönt! Nästintill kallt!


Haha nä hooff, nu ska jag glo runt lite :)
Hörs väl snart igen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0