MASSA SVORDOMAR!

Tack som fan till Linda som hjälpte med dammsugningen och hårborttagning
här hemma :)
Kom jag igång med disken, skönt! För nu är det gjort! :)
Haha jaa vi åker mellan våra hem vi tre ;) Det är fint, sånt man gör i byn ;)




Och sen måste jag få gnälla IGEN!
Nu gick ett handtag sönder i kökslådorna, plus att den lådan dom limmat senast
blivit helt skev så den går inte ens in i själva hålet eller vad det heter..
SÅ JÄVLA LESS! Och handtagen där sen! Mahaha, snart gått två månader och det har inte
hänt ett skit! Fyfan alltså!
Toan också...ja herregud...alltså jag orkar inte med det här...jag trivs inte när det
ser ut som det gör, jag mår dåligt över hur det ser ut. Ja ursäkta, nu kanske ni tror att
jag mest överdriver...men det gör jag inte. Kom och hälsa på så ska jag visa er.
Hela jävla köket är skevt...tapeterna..dom behöver vi inte tala om, toan..
Garderoberna är få och skeva..hyllorna rasar...listerna efter väggen är lösa.
Jag vet att man inte kan få som man vill i en hyreslägenhet..men en hel jävla köksdel
borde väl alla få ha?
Hur sunkigt och trasigt måste saker vara för att kbab fattar att åtgärda problemen?
Har en bild på våra lådor..men lägger upp den sen..
Jävla less nu alltså...hoff...

Laga mat till Toffe nu.

Kommentarer
Postat av: Peka

I know the feeling :/

Å så blir det ju ännu värre när man är hemma hela tiden och ser skiten hela dagarna!

2011-03-18 @ 17:55:32
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men jaaaaa! Så jävla jobbigt! Alla tycker att jag är svin barnslig , tycker inte jag.....

2011-03-18 @ 18:28:52
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0