Maaajj booojjjfrääänd!

I brist på sysselsättning så!!!


Vad heter han?- Kristoffer kallas Toffe.

Hur gammal är han?- han fyller 21 ;) (Lammkött)

Var bor han?- Med mig i byn!

Brukar ni träffas ofta?- Nä aldrig, fast vi bor under samma tak.

Är han söt?- Förjävla!

Är han snygg?- Absolut!

Hur lång är han?- 183 nåt sånt...

Har han några syskon?- Nej tyvärr, men han brukar låna Micke och Niklas ;)

Har du träffat hans föräldrar?- Men självklart!

Har ni gemensamma vänner?- Jooooo hihihihihihihih

Har han träffat dina föräldrar?- Men ja, senast igår hälsade han på mamma, utan mig! :P

Vem brukar ni va hos mest?- haha hoff.

Har ni bråkat nångång?- ALDRIG! Men ja det har väl alla....

Om ja, vad handlade det om?- noga att veta..

Har han en speciell lukt?- ooohja! när han inte är hemma snoozar jag på hans kläder ;) Ibland.

Kan du hans telefonnummer utantill?- Nåjooooo

Kan du prata om allt med han?- Ja, han är en av mina bästa vänner! <3

Går ni i samma skola?- öhöhöhöhöhöhöhöhöhöh

Om ja, går ni i samma klass?- hogff

Har du sett honom gråta?- yes

Har du sett honom skratta?- men ja!

Har ni gråtit tillsammans?- Jodå!

Har ni skrattat tillsammans?- Vi skrattar tillsammans i princip varje dag :)


Till sist, älskar du honom?- Jag älskar honom oändligt mycket!!!




Nu ska jag lyfta röven och göra kaffe....:b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0