Linda diskar ! ;)

Toffie kom hem på lunch och var svinstressad.
Var bara att hoppa i kläderna, köra till OK så gossen fick nåt att äta.
Efter det for vi till Lundströms och bokade tid för service på skotern och därefter
en sväng till Vinsa för att sedan köra tillbaka honom på jobbet.
Kände mig själv lite småstressad eftersom Linda var på väg...
Nå...när jag kommer hem igen, står min kära vän och diskar!
:) Så gulligt!
Hon hade dåligt samvete över Sune som tuggade paj en liten bit av min ena sko :b
Men inte gör det ju nåt! Hade vart less som fan om han tuggat hela skon, men nu
var det ju bara en liten flärp eller vad man ska kalla det :P
Tack som fan för hjälpen iallafall! <3


Får se vad som händer nu då, vi ska väl vänta på att Amanda vaknar, sen tror jag

att jag följer med på promenad till Linda. Ska hjälpa henne med tapettjosan i deras kök :)

Fint när man kan hjälpas åt :)

Jaja..men ska ta och vara social...tror Linda är klar snart :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0