Jävla massa text igen :b

Ja en cirka 4 timmar fick jag väl sova inatt.
Bättre än inga timmar alls!
Tänkte gå och lägga mig om på nytt igen efter att jag fört min man,
men kom på att han hade det där jäkla mötet här hemma vid nio.
Så lika vara vaken och se glad ut :)
Hoppas Linda och Amanda är vakna så jag kan våldgästa dom :b

I övrigt har jag gjort kaffe, funderar på en smörgås, men jag?smörgås?
Inte jag väl ? Joo...har ju börjat testa att äta nåt på mornarna nu ett tag,
har väl gått så där, så fort jag fått i mig lite kaffe är jag inte sugen på annat
än ett bloss efteråt :b Men det går framåt, och det är väl bra, har jag hört!


Jaaaaa vi väntar fortfarande på dom nya handtagen till köksluckorna, väntar fortfarande på
att få välja skitfärg till toan, väntar fortfarande på nya hyllor till
garderoberna....ja säg vad fan vi inte väntar på ???
Dessutom har deras trälimmade lådor gått sönder IGEN.
Denna gång får dom då fan ta och byta ut allt, och finns inte just denna låda till hands får
dom väl konstruera en egen?? Eller som sagt, byt ut hela skiten, ser ju förfan
ändå förjävligt ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och pengar finns, varför handlar det alltid om dom där jävla pengarna?
Går våra hyrespengar till era jävla floppjulmiddagar och firmafester när ni aldrig
har råd att göra förbättringar för era hyresgäster ????
Man börjar ju fan fundera!

Nej, jag är inte bitter. :)



Hittade denna bild :b

Detta var anledningen
till att jag rakade av mig håret förra
året :b
Hade kala fläckar över hela skallen efter min håförlängning,
istället för att ta bort håret med lösning, röck vi bort skiten :P
Dumt, mycket dumt. Men ääääähh, är ju bara hår! ;)



Men nu ska jag ta en påtår!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0