Hehe :)

Jag ska inte lägga ner bloggen, Mathilda :b
Jag hade nog bara en dålig dag när jag skrev det :p
Hehe. Förmodligen kommer jag skriva ut det fler gånger när
jag är på dåligt humör :P höhö




Nåväl, jag lyckades somna om iallafall. Vilket var skönt!
Vaknade till och med före klockan! :)
Jaaa jo jag ställer ju klockan varje dag, tycker det är bra!
Nästa vecka börjar ju kneget :b höhöhöö


Nämen att jag har en liten fråga, vilken webbläsare använder ni?
Vi har firefox, men tycker det krånglar som satan...är explorer
lika bra som firefox eller vadåååååååå? Spelar det ens nån roll vilken
jävla webbläsare man har ??? :D haha
Kan nån svara ? :p

Jojo, men nu ska jag göra kaffe :)

Jag läser inte min blogg ;b

Kommentarer
Postat av: Peka

Jag har vanliga explorer.

Dalle hade förut Crazy Browser som jag tyckte var bra, men nu har han bytt till Opera som han gillar. Inte jag..jag gillar inte förändringar ;)

2011-03-18 @ 13:19:02
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0