Har jag en blogg?

Hej!

Igår har jag inte uppdaterat desto mer ser jag...har inte orkat!
Suttit hos Linda hela dan :b Toffie gjorde service på bilen igår,
så jag pallade inte sitta hemma själv och glo, så jag våldgästade
på Åsvägen :P
Linda och Mathilda tvingade mig att komma i min onepiece.
Alltså...här hemma kan jag ju gå med den..men inte ute bland folk...eller..
Nåväl...Linda fick mig att gå på Konka i den också...kul :b
Äh skitsamma, vi är ju i byn , älskade byn :)
Vem bryr sig :)


Idag åker vi en sväng till stan. Ska jag vara ärlig vill jag inte, men följer ändå....
Jag hinner inte hälsa på desto mer så ni vet. Jag ska förbi min älskade mamma och
sen säga hej till min vän Tinko. När jag åker själv in till stan har jag mer tid för sånt...
Bolaget ska också besökas ;) Sen blir det fan färd mot byn fort som fan !!!
I stan är det alltid så stressigt, alla drar i en, man ska vara på tusen platser
samtidigt.
Huuuff.


Nu ska jag ta en cigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0