:)

Hängt hemma hos Linda hela dan :)
Vi har glidit på byn, surrat bajs, kollat kläder och haft det allmänt trevligt bara :)
Linda skickade med en bit tapet som jag ska visa Toffie, gillar han
den blir det förhoppningsvis att lägga upp den :)
Ska få köpa tre rullar som blivit över av Linda för en fin slant ;) Verkligen jättesnällt!
Då är det iallafall på gång! Och så har jag säkert råd att lägga ut en liten
slant på resterande rullar ;)
Tack som fan igen:) Hoppas Toffe gillar tapeten nu också!


Pratat med Tinko här tidigare, hon var hemma igen efter att ha varit i
Soppero med Glenn och svärisarna, dom hade visst haft det hur mysigt som helst!
Fiiiint ;) Mindre fint att du Tinko inte kom förbi här hos oss när du väl var i byn!!!:b
Ska jag komma ihåg ;)


Nåjo...vet inte vad som händer nu riktigt. Toffie och grabbarna är ute ännu.
Kanske tar PLU till OK och köper en baggis eller nåt ;p
Nåååååpp, nu ska jag ta ett bloss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0