Driftstörningar.

Sällan blogg.se.......


Precis kommit hem efter en heldag hos Linda :)
Vi har färgat håret på varann och sånt trevligt :)
Imorn ska Linda in till stan en sväng, då ska jag vara med Sune lite,
tänkte vi ska ta en promenad runt sjön och så där :)


I övrigt sitter jag och myser i min onepiece som kom idag :)
Fotade en bild, men den blev sämst, fast den får ju duga ändå :p
Här är den!


Så jävla mysig! :)


Hoff..nu ska jag väl glo tv tills min man kommer hem.
Han och Lomvik är i stan.
Skulle komma hem med en sallad ;) Naaaaaaaaaajs..


Näää men att vi hörs väl sen säkert :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fin den var :)

2011-03-29 @ 21:58:17
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0