Bra minne, men KORT!

Haha ja herregud, jag var tvungen att ringa Toffie på jobbet och fråga
vad fan pin koden till internet var!
Undra om det finns nåt man kan göra för att träna upp minnet?
Vafan...inte kul ju! Ibland är man helt nollställd också och fattar ingenting.
Asjobbigt. Har hört att man får lite sämre minne av att vara lite deprimerad..
Men alltså, inte visste jag att man kan bli typ senil?dement?Hehe, nå vi får se hur det går.

Fått några tips av Ylva :), bland annat dom där Omega 3 tabletterna, har börjat med dom
nu, så får se om det blir nå bättre :) Men det tror jag :)
Var och läste lite om Omega 3 och det används faktiskt vid behandling av
depression, så jag kör på det och mina andra mediciner nu, förhoppningsvis
fungerar det bra denna gång, för jag är ärligt talat less på att agera försökskanin...


Nu ska jag mest ta det lugnt, min morgonstund framför dator och tv tillsammans
med en kopp kaffe måste jag ha innan jag börjar med annat;)
Ja man får ju passa på nu medans man ännu kan och har tid :)

Hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0