Back to work.

Imorn börjar min bredvidgång :) Upp klockan sex! Härligt! :)
Ska väl gå bredvid till på fredag, sen får man se när man får börja..
Förhoppningsvis före sommarn :b

Jag som skulle börja med tapeterna ;)


I övrigt har jag inte gjort så mycket, pratat med Tinko<3 igen, jag hade visst uppfattat
fel sist i luren :b Dom var ju ännu kvar i byn :p
Synd att det är så sent, annars hade jag tvingat hit henne! Jo jajjamän.

Vi var förresten tidigare ute och gled på byn med Lomvik, sen har vi faktiskt bara
tagit det lugnt, och myst på :)
Kommer kännas konstigt imorn att stiga upp samtidigt och gå på varsitt arbete samtidigt.
Hehe, jag är så nööööööjd! :)
Äntligen får man göra nå nytta, nåt som känns bra. Äntligen! Det tog nåt år att komma tillbaka,
men nu känner jag mig så jävla mycket starkare!
Allt löser sig. Tillslut.
:)



Nu börjar Solsidan :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0