Torsdag.

Goddagens!

Orkade inte uppdatera igår desto mer, solen sken och det var som
gjort för en bärs på puben ;)
Sagt och gjort.
Blev jag, Toffie, Lomvik och Lisso, efter puben hämtade vi en flaska vin
plus att Linda kom förbi med fjortisöl :b
Så satt vi här hemma och surrade skit och hade trevligt :)
Sen drog sällskapet hem, jag och Toffie tryckte tacos, sen gick vi och la oss :)

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag har mest vilat medans Toffie vart duktig
(förengångsskull) och städat :)
Bordet är klart så nu är det bara vår nya soffa som saknas ;)
Plus att vi tydligen ska få helt nya lådor till köksdelen...jo säkert.
Tror på det när lådorna är på plats....
Sen skulle vi ju betsa bänkarna också...tapeterna ska vi väl börja med också nångång..
Den dan allt är klart här....då vill jag säkert flytta :P hahaha


Vart och glidit här tidigare med Linda, satan i gatan vilket ösregn det kom mitt i allt!
Ingen lek :p
Backen såg vit ut, som snö, så mycket regnade det :P höhö
Ska slänga iväg ett sms och fråga vad damen gör.

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0