Ointressant fakta om mina ögonbryn.

Tömt en panna redan, ska nog tömma en till :b
Jävla gott med kaffe om inte annat , hehe.
Nå...vad har hänt sen sist då ? :p
Haha har inte hänt så mycket på en timme om jag ska vara ärlig:p
Har bara suttit framför datorn i min onepiece och druckit kaffe :)
Himla mysigt faktiskt!
Var ut en sväng också, skönt väder! Fast känns som åska i luften...vad vet jag ...
Tog en bild på mitt underbara jag ! :p

Tror att det är dags att färga brynen och fransarna igen :p
Jäkla störande att färgen bleks så fort...originalfärgen på mina bryn är
fan genomskinlig!
hahaha nä men seriöst, utan färg syns dom inte, ni ser ju :p
Undra om det hade varit värt och tatuera in ögonbrynen ? :p
Alltså nu inte med svart färg eller så ...men har för mig att jag kollat
på nåt program nångång i tiden där dom tatuerade in ögonbryn och det
blev faktiskt fint!
Tror jag ska kolla bilder på nätet hur det kan se ut :)
Jooo...

Höres sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0