Massa strunt.

Suttit ute på gården och fyllt i almanackan hur jag jobbar.
Fick även samtal från jobbet, en som ville byta skift med mig, och snäll som jag
faktiskt är, bytte jag skift, så jobbar förmiddag festivalfredan :b
Men inte gör det nåt:) Hade ändå bara tänkt gå en dag så :b
Så det får nog kanske bli lördag, eller vad säger du Linda ? ;)
Pratade med Mims<3 här tidigare också, hon var ledig under lördan, så hon tyckte jag
kunde gå ut då :p
Ja varför inte :)
Jag kan ju gå ut fredan ändå, men känns lite stressigt att hinna till stan osv osv osv osv :p
Kanske tar en öl i byn istället, finns några som kommer bli kvar :)


Var till Konka, blir inte att tillaga någon middag idag då Toffie jobbar över, så
jag köpte en pizza ;b
Blir Rädda Willy looken i år också ;) Jag gillar mat så är det bara :)
Motion gillar jag mindre :b haha
Nämen en promenad då och då tar jag faktiskt :P
Jag är ingen gymmänniska, känner mig aslöjlig när jag håller på i maskinerna :P haha!
Jo men faktiskt, har testat det där med gym några gånger..näää......
Jag är lite mer för lagsporter och så...här i byn verkar det ju inte finnas, så får nöja mig med
promenad helt enkelt! :)

Ring media, det här var intressant va! :D


Jaja...jag ska sluta tjata om något jag säkert berättat tusen gånger, inte lätt att bli gammal och dement
förstår ni.

Höreeeees! :)


Ser jäkla elak ut, men det är hon inte, fyller ett helt år nu på torsdag!
<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0