Massa gnäll igen!

Har inte lyft ett finger sen sist. Endast suttit här och snöat runt.
Eller jag var faktiskt förbi till garaget och hämtade cigg och snus.
Var en jävla grabbsamling där så drog lika fort som jag kom...
Var även nån som frågade om jag var bitter..svarade lite.
För jag känner mig fan bitter och eländig idag.
Men det är bara för att jag är så förbannat trött och inte orkar ta tag i saker.
Som tillexempel disken, tvätten, städet och Toffies jävla crosskläder som ligger
i badkaret och smutsar!
Dom bör han ju fixa undan själv, men i hans takt lär det dröja 18år..så jag får göra det!
Jävla kul.

Tur att man har en blogg man kan gnälla i :b


Förresten så hittade jag en födelsedagsannons som mamma skickat in till Annonsbladet när jag
fyllde 18 :b
Snacka om att tiden gått fort! I år fyller jag 26.....å n g e s t .

Fick inte med hela, men skitsamma :b
Var iallafall hår på min tutte när bilden togs , säkert var
jag less som fan :b haha


Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Vi hörs väl .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0