Lördag!

Ja just ja, jag hade ju en blogg :b
Har inte orkat uppdatera helt enkelt...inte känt för det.
Idag har Miriam vart förbi på kaffe igen :) Sen tog vi en promenad mot bron
och in till campingen och var där en stund och försökte få hennes hund att bada, gick inte
så bra :p
Han gillar att doppa sig, men inte simma :P hehe

Efter det gick jag och Toffie och hälsa på mommo och moffa.
Vi fikade och surrade lite :)

Nu vette fan vad jag ska göra....jag saknar Linda!!!Men på måndag är hon ledig :)
Då ska vi umgås :) <3
Toffie är i garaget, följde med dit en sväng, men kände
att det inte var så kul ändå :p
Så tiggde skjuts hem med Geggis :P

Jojo, men ska snoka runt lite, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0