Klockan är mycket nu.

Precis kommit hem. Drog iväg ner till Karungi och hämtade en cross åt
gossen, så han har nåt att leka med även sommartid :b
Jag är inte alls upp över öronen lycklig över det :p Men vad gör man ? :p
Alla har ju sina intressen så :b
Fast jag och Lomvik kom fram till att nu är det bara börja investera i en till cross
till mig :) höhö. Eller en fyrhjuling, så jag också kan hänga med på
deras grillturer osv osv osv :)
Vi ser ju hur det blir, har aldrig suttit på en cross..inte ens en moppe! HAHA
Eller nu ljög jag...EN gång har jag kört trampmoppe :p


Nu händer det väl inte så mycket mer, Toffie for ut och skulle testa crosshelvetet :p
Yepps, mitt i natten! Sån är han min älskade man :) <3<3<3

Lördag imorn alltså...jag och Linda har planer ;) Får se bara om det blir som vi tänkt oss...
Mycket krångel så att säga ;b
Men jag brukar säga att Linda är bäst, och hittills har hon levt upp till det så det borde
lösa sig ;) he heh he he he he
<3

Näpp..ska lägga mig i soffan. Soffan! Undra när vår nya soffa kommer ? :b
Äh..vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: toffie

du ljög igen, du har ju kört vespa förra sommaren :p

2011-06-05 @ 02:08:03
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det var ju det här med minnet :b

2011-06-06 @ 17:03:15
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0