I brist på annat.





Vad blir ditt namn baklänges?
anitsirk

Har du gjort en snöängel i år?
nopes

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
3 månader

Har en dröm gått i uppfyllelse?
njaaaa...

Tycker du att sengångare är söta?
joo

Har du någon gång testat karate?
nä faktiskt inte!

Första sporten du gick på?
innebandy tror jag :)

Minimorötter eller pommes frites?
morötter ;b

Vad längtar du mest till just nu?
till lördag ;)

Hur gammal har du tänkt bli?
vet inte, men tänkte leva tills jag dör iallafall :p

Har du haft vattkoppor?
jaaa

Vad drömde du inatt?
ingenting tror jag..

Vilken tv-serie är bäst?
oj! finns många, men jag gillar CSI och sånt :p

Vad åt du senast?
tacos

Höga eller låga strumpor?
mellan

Vad är du mest rädd för i hela världen?
att någon jag älskar försvinner.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
jo för det mesta.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
svartvit :)

Bikini eller baddräkt?
bikini

Snyggaste läraren?
vet ej..

Är du mörkrädd?
ibland ;b

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
öh varje dag...

Riktig gran eller plastgran?
inget av dom..

Tänt eller släckt när du ska sova?
mörkt som i graven..

Godaste drickan till frukosten?
KAFFE

Vill du bli president?
nä jobbigt.

Har du spelat tjej i en teater?
men ja

Duscha eller bada?
duscha eller kanske bada också..

Har du gråtit i skolan nån gång?
jodå

Hur tar du dig till jobbet?
jag går :)

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
jooo när jag var yngre :p

Sjunger du på toa?
i duschen ja..

Vilken färg har din jacka?
vilken av dom ?

Använder du långkallingar?
jepp! ända in till midsommar! ;b

Är du höjdrädd?
som fan !

Vilket land vill du åka till?
spanien kanske :b

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Jag och Linda planerade lördan;)

Vad ska du göra NU?
skaffa mig ett liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0