Höhöhöh :b

Bara för att den här listan var så töntig, så måååååste jag svara på frågorna ;p



Hur stor var den största fisken som du har fiskat: inte stor.

Hur gammal blev/är det äldsta husdjuret du har haft/har:
Snoozie är ju inte "min" längre, men hon är äldst. Hela 7 bast.

Hur långt har du hoppat som längst:
har inte haft måttband på mig...

Hur högt har du hoppat som högst:
inte så att jag har mätt det heller...

Hur länge har du varit vaken som längst:
ca 50 timmar.

Hur länge har du tuggat ett tuggummi som längst:
Öh?när jag var liten brukade jag "spara" toyen för att sedan tugga på det igen efter ett tag :b Frääääsch man varit, yes!

Hur liten var du när du lärde dig gå:
10 månader gammal.

Hur mycket har du druckigt på samma gång som mest:
säkert en hel del ;)

Hur länge har du varit sur på en person som längst:
några år.

Hur stort chips har du hittat som störst:
äter inte chips, och om jag nu äter chips, så mäter jag dom inte.

Hur mycket pengar har du handlat godis för som mest:
haha

Hur högt upp har du klättrat som högst:
vet ej.

Hur länge har du sovt (på morgonen) som längst:
sovt?

Hur mycket har du läst under en dag som mest:
en hel dag.

Vilken fråga fick du fundera mest på:
hela testet fick mig att fundera....



Sådärja!
Det var väl roligt att läsa! Mycket intressant dessutom!
Joooooodå...nä nu ska jag cykla till OK och köpa karra.

Kommentarer
Postat av: M

Hur långt har du hoppat som längst: 5 CENTIMERET



2011-06-23 @ 20:07:44
URL: http://enmimmi.se
Postat av: M

glömde visst ".blogg" i url :D

2011-06-23 @ 20:08:33
URL: http://enmimmi.blogg.se/
Postat av: Kicki

hehe du hade koll på det du skrev ser jag ;)



<3<3<3

2011-06-23 @ 22:19:50
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: M

HAHA man kan tro att jag var full! Men så var INTE fallet. Lite kaffedarr kan jag skylla på! ;p PUSS <3

2011-06-24 @ 10:46:42
URL: http://enmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0