Hoff!

Helt slut!
Behöver en liten paus från städandet känner jag. Jävla tar musten ur en att städa!
Iallafall hemma hos oss, med tanke på hur länge det vart
ostädat.
Dammsugarn började också krångla så fick springa över till mommo och låna hennes.
Fan känns grymt tungt att sovrummet och toaletten är kvar...plus tvätten!
Men tror fan jag skiter i det och tar det nån annan dag.
Bara det är rent och fint här i "allrummet" så att säga :p

Miriam var hit tidigare idag också och drack kaffe med mig :)
Vi surrade skit och kollade katter på blocket :P höhöhöhö.

Hoff, nä tror bestämt det blir en till panna kaffe nu!
Helt slut är jag;b (jävla amatör!) :P

Vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0