Hej å hå!

Alltså det här med vitpeppar..jag fattar inte, ska man strö över det över soffan eller vadå? :b
Fattar inget :b
Testade på en liten bit, men alltså det blir ju märken....haha.
Jaja jag är väl totalt jävla iq-befriad eller nåt :P
Fick Tarzan och nosa på vitpepparn iaf, det gillade han inte! :p
Men Bebiz däremot rörde inte en min fast jag la kryddburken länge under nosen....öh..tror hon är lite...
öööhh...speciell :D

Nå får kolla efter den där "OFF" sprayen Peka snackade om :b
Kanske snöa lite mer på nätet...förresten, ingen som vet nå hemsidor där
det hade kunnat finnas sån där spray eller vad som helst som håller
skrällena borta från soffjäveln?? :P
Hojjta till isåfall.

Förresten!
Vi har fått TV6 att synas här nu ;) Plus barnkanalen och kunskapskanalen, dock inte lika viktiga som 6an.
Men ändå :)
Nu har vi lite fler valmöjligheter ;b
Jepp! och nu ska jag dyka ner i soffan och glo film med min man som nyss kommit hem.
Hörs imorn.



Kommentarer
Postat av: ida WL

vitpeppar är bra på trämöbler om dom gnager tycker jag :) Man strör bara över där var dom inte får bita eller ja klösa.. Djurmagazinet.se tror jag det hette där kan det finnas sån där fy spray

2011-06-15 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0