Godmorgon!

Haha ja...när jag har tänkt att sova länge, då vaknar jag tidigt och kan inte somna om,
och så tvärtom :b
Tänkte jag skulle passa på att sova lite längre eftersom jag ska jobba natt..men icket!
Nå får väl vila här lite senare sen :)

I övrigt har jag faktiskt sovit rätt bra, förutom
att jag blivit väckt några gånger utav grannarna som levt om ute på bron.
Jobbigt att ha sovrum just vid bron...nåååååååånåååååå man ska inte gnällllllaaaaaaaa!
Finns dom som har det värre...


Hmm...väntar på perkisen, ska tömma en panna tänkte jag.
Hörde även att det var varmt ute, men var är solen ? :b
Hahaha alltid gnäll :p
Nä men, jag ska nog gå ut på bron och ta en cigg och njuta av en kopp kaffe :)
Nu har vi ju fått värme!!!! yeeeeejjj!

Vi hörs sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0