Godkväll!

Tog en skön dusch för ett tag sen, även pratat med Tinko.
Sen har jag väl inte gjort desto mer. Druckit en kopp te och sånt trevligt.
Snart är det dags för bädden, blir nog nice.
Ställt klockan har jag också gjort. Imorn ska jag ta mig i kragen och fixa här hemma.
Får panik när det ser ut som det gör :p


Öhh...kom på att jag och Linda tabbade oss lite i lördags när vi skulle ut:P
Vi är kända för att vara allmänt förvirrade och att alltid
glömma bort saker och ting :b och i lördags när vi var 3 mil från stan,
kommer Linda på att vi glömt påsen med våra klackisar osv :p
Enda vi hade på fötterna var våra oerhört snygga foppisar :p Att vända hem till byn igen
kom inte på fråga! :p

Nåväl..jag har lite svårt att låna skor av folk då jag har så liten fot...så
vi bestämde oss att åka på Coop och spana :p
Vi hittade ett par kilklackar till mig och ett par ballerinaskor till Linda :b
Kan ta en bild sen nångång..
Ja alltså...allt kan hända om man heter Linda eller Kicki :)


Nu ska jag ta det lugnt. Hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0