Fint väder :)

Rätt så skön dag idag ändå :)
Trodde det skulle vara kallt så tog på mig huvtröja och köret när jag gick
till jobbet :b
Fick gå hem och byta om :p hehe
Kommit hem för ett tag sen, pratat i tele och varit utomhus på bron och solat lite :)
Tänkte väl kanske fortsätta med det :b
Linda ska höra av sig senare när Perra kommit hem, tills dess får jag roa mig själv! :P
Blir nog att koka en panna kaffe och sen gå ut i finvädret igen :)
Jo!
Toffie jobbar över idag också.

Undra när man ska få orken och inspirationen tillbaka?
Hela vårt hem hade behövt en helrenovering känns det som:b
Har inte städat på flera veckor...helt ärligt så orkar jag inte.
Jag har inte ens packat upp väskan från när jag var i Sthlm :b höhöhöhöhö
Äääääh! Man behöver inte stressa! ;)

Nu har jag äntligen fått mitt schema för sommaren :)
Är ledig festivalen ;) Är även ledig helgen då lilla söta Miltons dop är :)
Förutom att jag ska jobba sex timmar på fredan där...men det gick inte
att lösa på annat vis, men bättre än att jag inte fick ledigt alls :P
Jo.

Jaja men nu ska jag gå ut igen, återkommer väl senare säkert ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0