:....:...::....::.....::.....::....

Efter mycket om och men somnade jag.
Tråkiga i det hela är att jag ställt klockan på tio..
Klockan har ringt tio, tio över tio, tjugo över tio ja ni fattar...tills
att klockan kanske var halv två eller så..
Ångest som fan men men ..kanske var lika bra att få sova ut, imorn ska jag ut på nattjobb så.
Lär ju inte vända tillbaka på dygnet denna vecka iallafall...skit.

I övrigt lyssnar jag musik och plockar lite, ska diska men först ska jag dricka kaffe :)
Pratat med Linda också, hon berättade lite mer från i lördags :p
Hoff..vilka fina kommentarer man kan kläcka ur sig! ;b
Nånå :p

Nåjo men ska fortsätta med mitt här..vi hörs väl ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0