Blixt.

Nu känner jag mig lite piggare , som alltid på kvällskvisten.
Inte kul. Nånå.
Tog ett varv med min kära vän Linda , var inte så mycket att se denna gången, förutom
en FET blixt, eller det kanske till och med var flera blixtar i en blixt?
Förresten vad heter det en blixt flera blixtrar eller blixtar?
Whatever, ni förstod säkert innebörden...

Toffie är hos Geggan och hälsar på, dom skulle väl ha nå slags garagehäng som
tydligen är vanligt här i byn :b

Eftersom jag inget hade att göra när jag kom hem från varvet fotade
jag skorna vi fick impulsköpa i lördags samt stövlarna mina som var förstora:b
Säkert inget intressant att titta på det heller, men det får duga...det fyller ut bloggen lite :p
Höhöhöhöhö


Tycker dom var rätt söta ändå :b


Dessa skor är i strl 36,
tycker dom verkade vara mer i
strl 37/38 kanske tom 39, alltså galet förstora
på mig :p



Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på , tror jag ska fortsätta läsa tråden
jag påbörjade i natt.
Finns mycket intressant läsning på flashback.
Jeeeoo...

Jaja men vi hörs säkert sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0