Vintern suger!!!

Passar på att skriva ner nån rad medans man ännu kan.
Inte för att jag har nåt roligt att dela med mig av.
Men känns som att jag MÅSTE skriva ner något iallafall...


Jahaja...det här vädret då...igår var det ynka tolv minus, idag kring 27..härliga tider!
Man borde ha ett hus i Spanien eller nåt, dit man kan åka under vintern.
Lätt hänt att man deppar ihop i detta ständiga mörker, och i denna ständiga kyla!
SÄg inte att jag gnäller nu, för det är bara ren och skär FAKTA.


Ska väl åka mot Konka och handla käk. Tydligen bråttom.
Vi hörs.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: wilma

Såg att du hade skrivit att vi är dåliga på att kommentera ;) så nu klickar jag iväg en liten kommentar om att jag helt klart håller med om vintern, man deppar ihop lite ibland och det hade varit grymt skönt att ha typ ett "vinter" hus som man åker till varje vinter! för iden här kylan orkar man inte ens ta sig ut.

2011-01-08 @ 16:45:10
URL: http://wilmakrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0