Torsdag morgon.

Lite dålig på att uppdatera är jag ändå, men har fan inte haft nån lust :b
Ibland får jag nåt konstigt bloggsug, nu känner jag att det inte
alls är speciellt kul :b
Går väl över säkert.

Vaknade strax före sju, körde min man på jobbet, kom
hem, la på kaffe, snackade med mamma och så kom
svärmor ner och drack lite kaffe med mig :)
Jo.

Nu tänkte jag väl dona lite så det ser fint ut när
Kbab folket ska komma. Orkade inte göra desto mer igår,
eller jo, fick nån idé och började skrubba alla skåpluckor och
rengjorde fläkten :)
Tog bara med såpa, precis som Peka föreslog på fb, det kanske inte
luktar så gott? men det luktar då rent iallafall :) hehehe.
Blev fint med den svarta listen, Peka som kom med den idén också :P
Du har inte fler ideér Peka ? ;)


Nä fan nu måste jag fixa här lite!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Hehe ;)

Jag tycker såpa luktar ganska gott :) bättre än alla konstiga medel som jag bara tycker luktar starkt :/

2011-01-27 @ 11:08:08
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0