Kuligt att måla... :b

Första varvet på listen är målad :) Bara låta det torka några
timmar så kan man ta nästa, ja alltså det är en väldigt dålig färg
jag använder, därför måste man måla flera lager...grundmålar typ aldrig,
tycker det tar alldeles för länge! Med tanke på att man måste
slipa och dra markeringstejp överallt innan man börjar måla också,
yes jag är lat! :b

Ser rätt bra ut faktiskt, mycket finare än att bara ha listen träfärgad :)
Funderar även på att betsa dom träfärgade bänkarna, men det får nog
bli ett senare projekt ;b Jepp.



Idag har jag fått min nya medicin också, förhoppningsvis fungerar den nu!
Fan provat allt möjligt och inget som fungerat, men nu verkar det
vara rätt typ av medicin jag fått iallafall! :)
Skam den som ger sig! ;)


Jo men att ska kika runt lite...
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0