Känslor.

Toffe gick precis och la sig, jag is då inte gå och lägga mig än iallafall.
Ligger bara och snurrar ändå och tänker på allt mellan himmel och jord.
Fruktansvärt jobbigt.
Mina mediciner får jag inte heller hämta ut förrän om några veckor då
jag måste ha ett uppehåll på dom så jag inte går och blir beroende.
Men i nuläget känns det redan som att jag är det, eftersom jag inte sover utan dom..jo
precis. Intressant , yes I know.


Idag har allt känts värdelöst, vet inte varför, kommer i såna små faser ibland.
Har inte orkat engagera mig i något heller, jag har varit ohörsam och bara varit i
min egna lilla värld av tankar och sånt där shit...

Jag längtar till imorn när mina fina pojkar kommer med sin mor och hälsar på<3
Sjukt att man kan bli så glad och lycklig av att få träffa någon annans barn!



Ska snöa runt nu....

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

<3<3<3

2011-01-06 @ 06:48:57
Postat av: Peka

Du kanske behöver nåt att göra varje dag? Jag brukar inte kunna somna om jag bara varit hemma och tagit det lugnt hela dagen..

Och som sagt kanske inte dricka kaffe och röka på kvällen ;)

2011-01-06 @ 11:03:33
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0